pengumuman

kami memohon maaf sekiranya pertanyaan lambat dijawab, dan maklumat yang diberikan kurang lengkap kerana blog ini masih dalam proses untuk disiapkan sepenuhnya..

Selamat Datang!

Hai semua, Impian Kahwin menyediakan persiapan majlis anda dengan bajet yang murah..

maka dengan itu, kami telah menghasilkan rekaan-rekaan yang cute dan comel dengan kos yang sangat murah bagi meringankan tanggungjawab anda dan paling penting menggalakan kita semua agar tidak membazir dalam persiapan sesebuah majlis perkahwinan..

untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di kerjakawinbajet@gmail.com

Tuesday 4 September 2012

Cenderahati untuk Kendarat

Assalamualaikum.

apa kabar semua, maaf lama tak update entry baru. masih belum terlambat untuk kami berdua mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin..

untuk makluman semua, baru-baru ini kami ada  menerima tempahan untuk menyiapkan doorgift bagi ahli kendarat majlis kenduri kenalan blog pada 16september ini.  idea doorgift yang beliau tempah kali ini adalah untuk menjahit makeup pouch ataupun beg anak bulan sebagai cendera hati kepada kendarat.

ini adalah detail yang diberi oleh cik customer:
 
jenis: pouch anak bulan ber-zip.
saiz: sederhana besar ( boleh masuk smartphone , makeup, wallet)
material: cotton pink and cotton green
kuantiti : 20 pouch. (10 pink, 10 green)
jangkamasa diberi oleh cik customer adalah sebulan (10hb lepas cik tu tempah.)

selepas kami berbincang dengan cik customer, capai kata sepakat. maka kami dengan tekun berjaya menyiapkan 20 pouch dalam masa 1minggu sahaja.

ni adalah gambar 2 jenis pouch anak bulan yg ditempah oleh cik customer.. dah siap pos dan cik customer pun puas hati dengan hasil kerja tangan kami...

pouch anak bulan hijau (without batting /span) RM10 sebuah.

pouch anak bulan pink (with batting/span) RM15 sebuah.

untuk makluman juga,   kami juga menerima tempahan custom made untuk doorgift seperti diatas. harga bagi tempahan melebihi 10 pouch akan diberikan quotation harga yang lebih murah mengikut kuantiti tempahan.

p/s: lipstick maybeline kat atas tu tak termasuk dalam harga pouch ye, tu sekadar gambaran size pouch sebenar..segala pertanyaan boleh diaju melalui email kepada kerjakawinbajet@gmail.com atau melalui ruangan komen..


Terima kasih atas kunjungan anda!

No comments: